2010. december 22., szerda

13. Fejezet

Hali!!
Itt is van a 13. fejezet. Elég elmebetegre sikeredett pont úgy mint a többi, de egy kis sötét humort azért csempésztem belé. :P Az eddigiekhez képest rövid lett, de szerintem még meg is fogjátok köszönni....Remélem tetszik. Most az idő 1:08, és most írtam meg ezt a fejezetet, úgyhogy rémülten, remegve adom át nektek. :) Hát jó olvasást!
Puszi
Detty

Szörnyű volt látni Alyt vértől tocsogva. Olyan rémisztő látványt nyújtott. Minden egyes porcikájáról vér csorgott le, a haja pedig az arcába lógott, és az is véres volt. Miután sikerült megállítanom, hogy ne kaparássza magát, a nyakamba ugrott, és ekkor pislákolt egyet a lámpa. Egyszerre kaptam 3 szívrohamot és 5 agyvérzést. Aly gondolatai elárulták, hogy nem ért engem, de ezt már tényleg nem fogom elmondani neki. Így is magát hibáztatja...
-Die? - kérdezte - Nem érzed a fájdalmam? És nem, nem önsajnáltatás szempontjából kérdezem, szóval nem érzed a sebeimet?
-Nem. - nyögtem...én igazából csak akkor érzem Aly érzéseit, ha közben rám gondol. Ő viszont mindig érzi az enyémeket. Ezt eddig nem mondtam el neki...
-Die kérlek! Tudok segíteni? Valamit nem mondasz el! Mit? - szakította félbe gondolataim.
-Nem tudsz! Még én sem tudom, hogy, hogy segítsek saját magamon. Éppen elég, ha megpróbálsz kitalálni valamit, a saját magad megóvására! - tört ki belőlem. Valamiért dühös lettem..csak tudnám miért...
-Ne haragudj! - Kezdett bele megint a bocsánatkérések áradatába.
-Nem haragszom, de szedjük már le rólad a vért, mert szörnyű!
-Hogyan? Nem jön le...a víz hát pedig...
-Szerinted még mindig olyan a víz??-kérdeztem
-Ki ne próbáld!!-sikoltott rám Alesha, de már késő volt. Megnyitottam a vizet a zuhanyzókabinban, pontosabban a vért...Elrettentő látvány volt. A zuhanyrózsából ömlött a vér, elárasztva mindent. Még időben elugrottam, ezért nem lettem véres.
-Ez bizony még mindig olyan.-mondtam tárgyilagosan.
-Zárd már el!-Rivallt rám Aly, és közben hátat fordított a zuhanynak.
-Zárd el te, már úgyis olyan vagy.
-Mondd, te magadnál vagy?? Vissza nem állok!
-Akkor központilag zárom el. Mindjárt jövök.-mondtam és otthagytam egyedül a fürdőben. Lerobogtam a pincébe, mivel ott lehet elzárni a vizet. Kiskoromban rettegtem ettől a helytől, de most már rosszabb úgysem lehet, mint amiket eddig láttam, ezért érzéketlenül mentem oda a víz elzáró micsodához. Sötét volt, és temérdek félelem tolongott bennem. Hátam mögött az ajtó megnyikordult, majd becsapódott. Ordítani akartam, de jobbnak láttam, ha Alesha nem jön most ide. Tudtam, hogy valahol itt van az a lény. Teljesen lezsibbadtam és csak a remegéshez volt erőm.
-Nehogy azt hidd, hogy megóvhatod.-suttogta egy mézesmázos hang, majd a a pinceajtó hangos reccsenése adta a tudtomra, hogy újra egyedül vagyok. Megrémültem. Egyáltalán nem magamat, hanem Alyt féltettem. Gyorsan kirohantam, és felrohantam a fürdőbe. Aly nem volt ott. Berohantam a szobámba, de ott sem találtam. Megfordultam, és ki akartam rohanni, de az ajtóban egy véres csapzott test fogadott. Sikoltottam.
-Die csak én vagyok!!-nyugtatott meg Aly, bár nem sikerült megnyugodnom.
-Szedd már le valahogy a vért!! - nyögtem
-Elhiszed, hogy megtenném, ha tudnám, de nem megy?! Azt mondtad keresel ásványvizet! És fájnak, de nagyon a sebeim!
-Jó van, szerzek vizet és a sebeidet is ellátjuk drágám!-mondtam és már adtam volna egy puszit a homlokára, de nem akartam én is véres lenni. Az öleléstől már épp eléggé ...olyan lettem.
-Te drágámnak szólítottál?
-Ugye milyen érdekes? Tönkretesz a félelem.-gondolkoztam hangosan és Aly, egy aprót, de tényleg nagyon aprót mosolygott.
-Én is segítek szerezni. Nem akarok egyedül maradni!
-Nem megyek messzire! A konyhában van víz.
-Jó, de van pár kérdésem hozzád.
-Alig várom....
Szereztünk szénsavmentes ásványvizet és lelocsoltam vele Aly testét. Törölközővel segítettem finoman letörölni, de nagy megrökönyödésemre a vér nem jött le.
-Aly ne ijedj meg. Ez így nem jó...nem jön le.
-Nem lehet...nem élhetek így...
-Igazad van. Véres hurkának fognak csúfolni!
-Ez nagyon, de még annyira sem vicces!!-köhögött-És egyébként sem vagyok kövér!
-Csak vicceltem...
-Ahelyett, hogy poénkodnál, segíts kitalálni valamit!!
-Próbáljuk meg szénsavas ásványvízzel!!- próbálkoztam
-Te megzakkantál? Az miért lenne jobb?
-Nem tudom.-mondtam ki az egyszerű tényt és lelocsoltam szénsavas vízzel.
A jó hír, hogy ez lehozta a vért, viszont a rossz, hogy ez még jobban marta Aly sebeit. Egy óránkba telt mire sikerült leszednünk róla ezt a mocskot. Hát mit mondjak így sem volt túl szép látvány. Úgy értem  nem a teste, mert az mindig is hibátlan volt, hanem a sebei. Mindenhol kék-zöld foltos volt, tele véraláfutásokkal, karmolásokkal, és horzsolásokkal.
-Köszönöm!-hálálkodott. - Most kenjük be betadinnal. Nem?
-Inkább propolisszal. Az jobb.
Míg Aly lefertőtlenítette a sebeit, én kimentem a szobám erkélyére, és kitisztítottam a fejem. Jól esett a friss levegő, de a szobám ablaka alatt elterülő táj, csöppet sem volt megnyugtató. Az erdő vészjósló hangja örökké beleégette magát a létezésembe. Mikor húgom végzett, visszamentem a szobába, és megbeszéltem vele, hogy a legjobb lenne ha egy időre elhagynánk a házat. Aly egyetértett, ezért szereztem mindkettőnknek egy kihívó miniruhát. Nem volt különösebb célom, de ha jól néztem ki, akkor jobban is éreztem magam. Ezzel Alesha is így van, akárhogy próbálja tagadni.Örömittasan néztem végig Aly testén, és arcán, mert tökéletesen eltüntettem rajta a sebeket, és a sminkje még annál is jobb lett. Magamról is eltudtam ezt mondani. Mindig megnyugtatott a sminkelés és a ruhaválogatás, ezért most is higgadtabb lettem. Indulás előtt még figyelmesen hallgattam gondolatait, és örömmel vettem tudomásul, hogy elégedett azzal amit csináltam vele. Egyszer csak azonban teljesen összekuszálódtak a gondolatai. Tudtam, hogy ez mit jelen. Rettegve kaptam hátra a fejem, de nem láttam senkit a hátam mögött.
Aly félve nézett rám. Nem értette, hogy miért viselkedem ilyen furcsán.
-Die, mi az?
-Majd elmesélem.-nyugtatgattam, majd karon ragadtam és belevetettük magunkat az éjszakába...


                                                Diana ruhája:
                                                          
                                                             Alesha ruhája:

7 megjegyzés:

  1. Hát ez megint csak... IJESZTŐen jó.
    Az durva lett volna ha nem tudják leszedni a vért.
    De egy valami nem teljesen tiszta... A sebek azok onnan vannak hogy Aly le akarta szedni magáról a vért?

    Puszi: Kitty

    VálaszTörlés
  2. Igen, a sebek onnan vannak!! :P Megint csak igen, elég durva lett volna ha nem jön le a vér...ennyire meg ezért mégsem szúrhatok ki Alyval!!! XD
    Puszi
    Dett

    VálaszTörlés
  3. Hát remélem is hogy nem akarsz ennyire kiszúrni velem különben kisebb fajta harc alakulna ki.... Én befesteném a hajad és a többi, mint a "Csajok háborúja" című filmben xd

    VálaszTörlés
  4. azért az a véres hurkás elég morbid volt XD
    de komolyan megrémisztetek lányok:O
    és mi az hogy belevetettük magunkat az éjszakába??
    bulizni mennek vagy ez is majd egy ujabb rémisztő esemény lesz? :D
    várom az ujabb hátborzongato epizodot:D

    VálaszTörlés
  5. A hurka tényleg morbid volt de én nevettem rajta és azon hogy mikor a bátyám ma reggel megérkezett bejelentette hogy hozott véres hurkát xD Az éjszakában nem tudom mi lesz.... Mi is lesz Dettykém?? :D:D

    VálaszTörlés
  6. Milyen kis ribis ruhákat vettek fel.:D Ennek így nem lesz jó vége, ha ilyen cuccokban mászkálnak este.:/
    Kíváncsi vagyok már, hogy mi lesz a történet vége, hogy ez az alak kicsoda és micsoda.:/ És hogy-hogy fog alakulni Die és Aly élete.
    Az a véres hurkás dolog kicsit tényleg morbid volt!:D De hát mit lehetne várni Die-től.:D
    Nagyon jó volt ez a feji is, és már várom a kövit. Mint mindig.:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szasza: Nem láttam a Csajok háborúját... Te tudod, hogy mi lesz éjszaka, de szerintem a bulizást kizárhatjuk!!
    Mindenki: Mekkora "sikert" aratta a véres hurkával..:P
    Kriszti: Hát igen a ruhák...ez is kifejezi, hogy Die félőrült..XD

    VálaszTörlés