2011. március 26., szombat

20. Fejezet

Sziasztok!
Sajnálom, hogy ennyit késtem. De most itt van a feji :D Egy új szereplőnk is van, akinek a képét is kiraktam :) Remélem tetszeni fog :P
Jó olvasást: Szasza







-Die! -visítottam, majd arra fordultam amerre Die meredt.- Alton!-suttogtam elhaló hangon.......
Nem tudtam mit tegyek. Agyam lefagyott, mint ahogy a Windows szokott. Lassan újraindítottam agy működésem és ideges pillantásokat vetettem Altonra és nővéremre is. Majd kezemmel megragadtam vállát és miden ellenkezését figyelmen kívül hagyva az autóhoz vezettem. Beültettem, én pedig a vezetőülésbe huppantam. Várakozóan tartottam tenyerem a kulcsért, míg gondolatban azt ordítottam felé, hogy "Add ide, vagy nem állok jót magamért". Nem sokszor voltam ennyire kiakadva, de nem kívántam még egy olyan találkozást, aminél Die élete is veszélybe kerül. Egy sóhaj kíséretében kezembe dobta a kulcsot. Agyamat egy vörös köd fedte el a külvilágtól. Lassan kitolattam, majd a gázra léptem. Egy pillanatot vetettem a visszapillantó tükörre. Láttam amint Alton felé tart egy fiú, de nem láttam ki az. Százzal repesztettem hazáig. Ott befaroltam a ház elé. Mindezt úgy, hogy az autónak semmi baja sem lett. Szusszantottam egyet, akárcsak Die. Mindketten megkönnyebbülésünkben. Én, hogy messze vagyunk Altontól, ő pedig, hogy túlélte a haza utat őrült vezetési stílusom mellett. Kiszálltunk az autóból. Én rányomtam a bezárás gombra, majd táskáinkkal mentünk be a házba. Most nem találtunk otthon senkit sem. Így ledobtuk cuccainkat, majd megcéloztuk a konyhát. Összedobtunk egy gyors kaját, ami... rántotta volt. Ugyanis főzőtudományunk nem volt túl gazdag. Mikor készen lettünk vele két tányérra pakoltuk az adagokat. Leültünk vele az asztalhoz és falatozni kezdtünk. Persze megint Die végzett előbb, mint mindig. Így elmosogatta maga után a tányérját. Miután végeztem én is megtettem ugyanezt. Aztán felmentünk szobánkba. Ő elment fürödni én meg nekiálltam a leckénknek. Igen, én írtam meg az övét is. A kézírásunk ugyan különbözött, de mesterien tudtuk utánozni a másikét. Aztán bepakoltam a másnapi könyveket. Die még mindig nem jött ki, így épp az ágy felé tartottam, hogy pihenjek egy kicsit, mikor valaki csöngetett. Sóhajtva indultam el a bejárati ajtó felé. Szépen komótosan lépkedtem. Majd kinyitottam az ajtót. Először egy vigyorgó sráccal találtam szembe magam, majd vigyora szégyenlős mosollyá vált.
-Öh... Hello.-Mondta zavart hangon. Ebbe meg mi ütött?
-Nem veszek sütit.-Zártam rövidre a témát. Úgy nézett ki, mintha valami kiscserkész lenne, aki sütit árul. Erre kérdőn felvonta szemöldökét,de továbbra sem mondott mást.
-Semmi mást sem veszek.-Mondtam neki ezzel jelezve, hogy most már mehet. Pillantását idegesen doboló lábamra vetette, majd arcomra nézett és szégyenlős hangon megszólalt.
-Nem szeretnék semmit sem eladni, csak Justint keresem... de ha zavarok már megyek is.- Hitelen szörnyű bűntudat tört rám. Szegény srác.
-Bocsi, hogy ennyire.... nem is tudom mi voltam. Gyere be. Láttam a suli előtt. Szerintem nem sokára itt lesz.-Mondtam és félreálltam az útból. A fiú belépett én pedig becsuktam utána az ajtót. Felé fordultam és kezemet nyújtottam.
-Alesha vagyok. Téged hogy hívnak?-Kérdeztem tőle. Kezet ráztunk, majd válaszolt. Ajkain ismét ott virított a szégyenlős mosoly.
-Colin vagyok.-Mondta és leült az egyik székre. Én továbbra is álltam és figyeltem. 
-Te is a suliba jársz?-Kérdeztem.
-Igen. Veled vagyok egy osztályban.... -
-Uhh.... sajnálom, nem figyeltem kik az osztálytársaim...-Mert nem is érdekelt. De így legalább az egyiküket ismerem. 
-Áh, engem általában senki sem vesz észre.- Mondta.
-Kérsz valamit inni, vagy enni?-Kérdeztem udvariasan.
-Egy pohár vizet, köszi.- Bólintottam, levettem egy poharat és öntöttem bele a szénsavmentes ásványvízből. A kezébe adtam, ő pedig belekortyolt. A vizet visszaraktam a helyére és a pultnak támaszkodtam. Die nem tudom mit csinál ennyi ideig. Jöhetnél te lány! Mit csináljak a cserkésszel kettesben?? Mintha meghallotta volna a gondolataimat, amik szinte ordítottak és valószínűleg meg is hallotta komótosan felénk sétált egy cicanadrágban és lila pólóban. Haja a vállára omlott. Colinra néztem aki nem bírt megszólalni.
-Na igen... Colin, ő itt az ikrem Diana. Die, ő itt Colin- A kiscserkész. Tettem hozzá gondolatban amin jót mosolygott.
-Ciao Colin.-Mondta neki lazán, majd a hűtőből kivett egy túrórudit és enni kezdte. 
-Szia-Mondta félős hangon és cipője orrát kezdte nézni. Die kérdőn rám nézett én pedig gondolatban üzentem neki. "Azt hittem cserkész. De Justin egyik haverja... Segíts! Mit csináljak vele??" Gonoszan elvigyorodott és a túrórudi papírját a kukába hajította.
-Nah megyek pihenni.-Mondta és már el is ment. Kedves!!! Ordítottam neki gondolatban. Megesküdtem volna rá, hogy egy ördögi kacajt hallottam, de megráztam fejem és elhessegettem ezt a gondolatot. Colin felnézett, de csak azért, mert az ajtón belépett Justin. Táskáját ledobta és egy féloldalas mosollyal ajkain mellénk sétált. Összepacsiztak Colinnal én pedig elmotyogtam egy halk sziát. Rám emelte pillantását.
-Szia.- Mondta én pedig a pólóm szélével kezdtem babrálni. 
-Én nem is zavarok tovább. Majd találkozunk Colin.-Küldtem felé egy mosolyt és bementem szobánkba, ahol Die éppen gépezett, fülében fülhallgatóval. Hahó Die!! Ordítottam felé gondolatban ő pedig összerezzent. Letette a fülhallgatót és felém fordult.
-Jól mulattatok?-Ajkain egy ördögi mosoly játszott. 
-Nagyon jól.- Mondtam hangomban töménytelen iróniával.- Megírtam a leckédet.- közöltem vele és lehuppantam az ágyra.
-Kösz. Most nem lett volna hozzá kedvem. A fürdő szabad. Kell valamit tanulnom?-Kérdezte. Kezdem azt hinni, hogy én vagyok a személyi asszisztense. De nem baj, mert szeretem ezt csinálni.
-Kiraktam az éjjeliszekrényedre. Egy picit fizikából... Másból nem igazán fognak számon kérni. Én már megtanultam, 30 perc az egész, mire kijövök már készen is leszel.- Mondtam és bementem a fürdőbe. Ruháimat a szennyesbe dobtam és beléptem a zuhany alá. A forró víz felmelegített. Hajat is mostam. Mikor készen lettem megtörülköztem és hajat szárítottam. Aztán visszamentem a szobába és felvettem pizsamámat. Die már az ágyban volt kezében a könyvvel. Mikor bemásztam mellé ledobta a szekrényre. 
-Nagyjából megtanultam...- Mondta.
-Majd segítek.-Vigyorogtam. Jól elment az idő... Már tíz óra is elmúlt. Die lekapcsolta a villanyokat és hallgattuk egymás egyenletes szuszogását... 
-Kösz hogy elrángattál onnan... Azt hiszem megöltem volna.-Mondta, s hangja dühvel teli volt. Én csak vállat vontam. Majd mindketten álomba merültünk.


****

Reggel álmosan ébredtünk. Én elmentem zuhanyozni. Fogat mostam és elvégeztem teendőimet, aztán visszamentem a szobámba ahol egy ruha szett várt. Egy fekete nadrág szürke csíkokkal, egy fehér póló, egy barna, vékony, bőrhatású dzseki ami rövid ujjú volt és egy magassarkú. Köszi! Üzentem gondolatban. Die fürdött én addig felvettem a ruhákat. A táskákat az ajtóba raktam és mikor Die már felöltözve kijött végeztünk magunkon pár utolsó simítást. Magunkhoz vettük kulcsainkat és ami ég kellett, majd a konyhába mentünk. Bekajáltunk egy-egy tál müzlit és indultunk is a mosogatás után. Megint Die kosijával mentünk és immár ő vezetett. A saját autóm a sulinál maradt, így majd azzal kell hazajönnöm. Nővérem gyorsan hajtott. Pár perc alatt ott voltunk. Ismét úgy szálltunk ki, hogy mindenki minket bámult. Már nem zavart. Egyszer már elestem.... annál cikibb nem nagyon lehet semmi sem. Egymás mellett lépkedtünk. És a fizika terem felé mentünk. Beléptünk, a tanár még nem volt ott. Pár lány az asztalon ült és élénken fecsegett. A fiúk is beszélgettek. Mi leültünk egymás mellé egy hátsóbb padba. A tanár pár perc múltán beért és csöndre intette az osztályt. Ez pár vihogás kivételével sikerült is. Belekezdett a tananyagba, de közölte, hogy minden óra elején két embert feleltet. Kinyitotta a naplót és na ná, hogy Dienál. Nővérem magabiztos léptekkel ment a táblához. Egy utolsó pillantást vetett rám, majd a tanárra kezdett figyelni. Én kinyitottam a könyvem és figyeltem a tanárra is. Mikor kérdezett valamit gyorsan megkerestem a választ és elküldtem gondolatban Dienak, ő pedig kimondta. Mindössze 5 kérdés volt és mindegyiket így oldottuk meg. Ötöst kapott hála képességeinknek, na meg a legtöbb dologra maga is tudta a választ. Egy elégedett mosollyal ajkain sétált vissza és ült le mellém. Az óra unalmas volt és a csengőszónál mindenki villámgyorsan elment. Nyelvtan volt a következő óránk, ami szintén közös volt. Egy szóval lehet jellemezni: Unalmas. Mikor ezt is leküzdöttük szétváltunk. Die rajzra én pedig technikára mentem. Sosem voltam belőle jó, hála bénaságomnak. Egy anyacsavart kellett volna elkészítenünk... Én megkértem a mellettem ülő fiút, hogy csinálja meg nekem, ő pedig mint valami kis pincsi kutyus már ugrott is és megcsinálta. Legközelebb az ebédszünetben találkoztam Die-vel a történelem órám után. Sokat jelentkeztem, mert ebben mindig jó voltam. Az egyik asztalnál várt egy teli tálcával. Most egy almát rágcsált. Én elvettem egy üveg vizet és egy banánt, majd nekiláttam az evéshez. Gondolatban lepörgettem az eseményeket      Die-nek. Néhol elmosolyodott, majd kérdésemre, hogy vele mi volt, csak annyit mondott, hogy semmi. A rajzban mindig is tehetséges volt, így nem csodálkoztam. Az olaszról sem mondott semmi érdekeset. Miután végeztünk az evéssel elmentünk utolsó óránkra. Az enyém rajz volt, az övé informatika. Egy állatot kellett kiválasztanunk és lerajzolnunk. Én egy pockot rajzoltam. Az óra hamar eltelt. A parkolóban összefutottunk Dianaval és már válaszolt is kérdésemre.
-Szöveget szerkesztettünk. 10 perc alatt készen voltam, utána neteztem.-Elvigyorodtam. Mindketten a saját kocsink felé mentünk. És mikor kihajtottunk a parkolóból megint versenyeztünk. Eszeveszett gyorsasággal száguldottam, de ma nem voltam formában, így Die nyert. Ma nem találkoztam Colinnal, de volt egy olyan érzésem, hogy hamarosan fogok...
Aly ruhája

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó feji volt!:) Már várom, hogy Justin többet szerepeljen benne, remélem hamar eljön az az idő!:D
    Kíváncsi vagyok, hogy Colin csak egy egyszerű ember, vagy más...!? Ebben a történetben ezt nem lehet megmondani!:D

    Remélem, hogy hamar jön a kövi feji!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Na végre fejezet:D Már féltem, hogy örökre elveszítjük kedvenc őrült íronkat és fantasztikus rémisztő blogját:D
    Justin jó csávó és Colin nagyon izgalmas:D
    Várom a kövit
    pusz

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    A következő fejit Detty írja, amint lesz ideje :) Nos Colin még rejteget titkokat :D És Justin is szóval... Nem lesz izgalmakban hiány :P

    VálaszTörlés