2010. november 26., péntek

1. fejezet

[ Diana szemszöge ]

   Egy újabb unalmas napnak nézünk elébe. Nyár van, de zuhog a hó és én itt ülök a második emeleti szobámban és bámulok ki a fejemből. Kéne csinálni valamit, de mit...? Ohh tulajdonképpen még be sem mutatkoztam. Diana Burke vagyok, 15 éves. Három állatom van. Kettő husky, az egyiket Lorinak, a másikat Marlonak hívják, a harmadik állat pedig az ikertesóm Alesha. Igazából Marlo is az övé, de egy kicsit kisajátítottam magamnak. Anyuval és apuval élünk, de a nagyszüleink is a közelben laknak. Anyut Lillian Burke-nek, aput Peter Burke-nek hívják. Visszatérek az én áldott jó tesókámra. Alesha-val nem vagyunk valami közeli kapcsolatban, ő szöges ellentéte az én lényemnek. Külsőleg naná, hogy hasonlítunk, de közel sem vagyunk ugyan-olyanok. Főleg belsőleg. A belsőnk nem is különbözhetne jobban. Én örömömet lelem mások szenvedésében, benne vagyok minden buliban, és előszeretettel csábítom a pasikat. Alesha ezt csak úgy jellemzi, hogy gonosz vagyok, de ez más. Nekem ez a szenvedélyem. Soha nem is voltam még szerelmes...na jó egyszer talán, de ezzel a témával át is tértünk húgicám történetéhez. Ő neki van egy 1 éves kapcsolata. Azzal a pasival akibe én voltam...na mindegy. Mondjuk úgy, hogy előszeretettel készítem ki a pasit, Alton Growen-t. Alesha maga a jótét lélek, habár neki is vannak elég kemény beszólásai, és sokszor rántom magam után a hülyeségbe, de ő józanabbul viselkedik és ez kikészít. Alton nemrég hozzánk költözött és az én húgom szobájában élősködik. Gyűlölöm, mert elutasított, a húgomra meg dühös vagyok amiért jár ezzel a....
  Motorzúgásra lettem figyelmes. Hogy a franc esne belé! Emlegetett szamarak. Kinéztem az ablakon és egy szürke gip került a látóterembe, aminek megismerkedésünk óta nem derítettem ki a fajtáját. A kocsit Alton vezette és mellette Alesha ült. Beparkoltak Alesha Mercedes E-Coupé-ja mellé. Harag terjedt szét a testemben mikor mindketten kiszálltak és megcsókolták egymást. Valami kicseszést megint be kell vetnem ellenük, de mit?? Miközben ezen gondolkoztam, hallottam a bejárati ajtón bejönni őket. Kifejezetten jó hallásom van, ezért meghallottam mikor Alton az ecsetelte, hogy milyen szépen tisztították le a kocsiját.
  Igen! Ez az! Már meg is van a tervem csak valahogy el kell terelnem a figyelmüket. Egy hirtelen ötlettől vezérelve kibaktattam a szobámból és lesuhantam a lépcsőn.
-Sziasztok!-kiáltottam el magam. Adtam Alesha-nak két puszit, mert hát mégis csak testvérek vagyunk, aztán odamentem Altonhoz és szájon csókoltam. Nem volt sok időm, mert Alton rögtön eltolt magától. Túl tisztességes ez a pasi. Akárhányszor próbáltam elcsábítani vagy elcsábíttatni mindig hűséges maradt. Nem kaptam semmiféle szidást, hiszen már megszokhatták, hogy nem hagyom őket nyugton, de azért mind a ketten dühösen meredtek rám. Csak hárman voltunk a házban, mert a szüleink dolgoztak. Az álompáros rögtön fel akart vonulni a kis zugocskájukba, csakhogy én befogtam őket házimunkára és egy pillanatra sem hagytam kettesben őket.
-Mi a tervetek holnapra?- kérdeztem, hisz ez is hozzátartozik a tervemhez.
-Holnap elmegyünk Alton ismerőseihez, úgyhogy kell adnod valami puccos ruhát.-jelentette ki drága tesókám
-Értem. És kinek a kocsijával mentek?
-Altonéval. Miért érdekel ez annyira?
-Mert tesók vagyunk?-tettem fel a költői kérdést, de Alton válaszolt rá.
-Bár ne lennétek azok!
-Mi az szépfiú nagy a csábítás? Beindult a fantáziád az ikerlányokra igaz?
-Diana elég!-ordította le a fejem az én józanabbik felem, Alesha.-Mi végeztünk, úgyhogy felmennénk.
-Jó.-vigyorogtam hiszen ők még nem tudhatják, hogy mi vár rájuk...
Elindultak felfele a lépcsőn és mikor beértek a közös szobájukba, Alesha sikított.
-A rohadt életbe Diana!! Megöllek!-és azzal lerobogott a lépcsőn és elém állt, mint aki készül megütni engem.
-Te raktad be azt a két macskát a szobánkba?-kérdezte, de már tudta a választ.
-Jah azt a két szexuálisan túlfűtött egyedet? Igen, azt hiszem én voltam.-játszottam meg az elmebajost
-Szexuálisan túlfűtött? Ezt mégis, hogy érted?
-Ohh jah ...hát..azt hiszem, utoljára az ágyatokon csinálták.
Puff. Olyan pofont kaptam, aminek az erejét még a furcsa helyzet ellenére is megirigyeltem.
-Alesha....ezek a macskák....-hallatszott Alton elhaló hangja az emeletről. Elharapta a mondat végét, de így is lehetett tudni, hogy mi történik odafent.
Nem tehettem róla, nevetnem kellett. És csak nevettem, és nevettem.
 Alesha megint felment az emeletre és vissza már két macskával jött. Ledobta a lábam elé és utasított, hogy csináljak velük valami, és én megígértem neki, hogy csinálok is! Alig bírtam visszatartani kitörni készülő vihogásom. Hiába. A legszebb öröm, a káröröm!
 Mivel mindketten felmentek az emeletre, volt időm elvégezni piszkos tervem. Kiléptem a házból. Először elmentem a háztól nem messze lévő erdőig és elengedtem a két macskát, hogy végre ismét egymásnak ugorhassanak. Utána a gip felé vettem az irányt. Mivel Aton mindig nyitva hagyja a kocsi ajtaját, könnyen bejutottam és leraktam az anyósülésre pár Altonnak címzett levelet, amit elméletben a szeretői írtak neki, gyakorlatban pedig én, reménykedve abban, hogy majd Alesha foglya megtalálni őket és majd szépen szakít ezzel a barommal. A biztonság kedvéért még tettem le pár olyan újságot, amik kifejezik Alton perverz mivoltját, ami igazából nem is létezik. Átgondoltam és tökéletesnek bizonyult a heccem, ám eszembe jutott, hogy Alesha azt mondta, hogy puccos helyre fognak menni. Tehát már az is tudom miért ilyen rém tiszta ez a kocsi. De már nem sokáig. Fogtam magam és telesaraztam az egész autót. Most már szó szerint piszkosul tiszta. Hihi
  Nevettem még magamban egy sort, majd mint aki jól végezte dolgát, elégedetten rohantam fel a lépcsőn és örömittasan elterültem az ágyon. Észbe kaptam, hogy még nem is fürödtem, ezért összekapkodtam a cuccaimat és a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan lezuhanyoztam, és felkaptam a pizsimet, ami természetesen elég kihívó volt, hátha sikerül elcsábítanom Alton-t. Éppen fogat mostam, de valami nagy csattanást hallottam a húgomék szobájából és úgy megijedtem, hogy a fogkefe megindult le a torkomon, nem nagyon, de éppen annyira, hogy öklendezni kezdjek tőle. Még szerencse, hogy nem nagyon ettem mostanában. Nagy nehezen kész lettem, és visszamentem a szobámba. Ránéztem az órámra és döbbenten tapasztaltam, hogy már éjfél is elmúlt. Mégis mi a fenét csináltam ennyi ideig? Úgy döntöttem, hogy lényegtelen. Inkább belegondoltam, hogy milyen hatékony voltam ma kicseszés téren és elégedetten feküdtem be az ágyamba. Azonnal elaludtam.

Reggel felriadtam álmomból. Még nagyon álmos voltam és aludtam volna még, de nem bírtam. Csüggedten kászálódtam ki az én szent ágyacskámból, mikor eszembe jutott, hogy tegnap mégis milyen pazar tervet vittem véghez. A gondolatra izgatott lettem és nagyon vártam a fejleményeket. Gyorsan felkaptam valami "göncöt" itthonra és lerohantam a nappaliba, ahol ismét csak hárman tartózkodtunk. Csak tudnám miért...Mindegy.
-Jó reggelt-köszöntem
-Neked is!
-Mikor indultok?-kérdeztem
-Most megyünk.-mondták egyszerre.
-Akkor nem kérsz ruhát?-képedtem el
-Nem kössz! Diana ha nem vetted volna észre van rajtam ruha-mondta Alesha és huncutul Altonra vigyorgott, aki nyelt egy nagyot a gondolatra, miszerint drága ikerpáromat ruha nélkül találhatja.
-Csinos vagy!-dicsértem hugimat
-Köszi. Mi megyünk is. Gyere kicsim.-Nyújtotta kezét Alesha Altonnak
-Várj van egy kis beszélni valóm Altonnal, és ez most kivételesen komoly dolog.-Mondtam hivatalos hangnemben, de Alesha még így is gyanakodva nézett rám.
-Jó, addig én kimegyek, de siessetek!-Adta be derekát és kiment pontosan a gip irányába.
-Miről akarsz beszélni?-gyanakodott a fiú is
-Ohh ...hhááát...-basszus a tervem ezen része még nem volt kitervelve- tudni akarom mi a szándékod a húgommal.-mondtam végül, persze tudtam a választ.
-Háát..most meglepődtem megmondom őszintén. Igazából nem tudom....-harapta el a mondatot, tehát akart valamit mondani, de nem tette. Nah vajon mit?
Néma csendben ültünk, mikor tudtomra jutott, hogy Alesha kétségbe van esve, elolvasta a leveleket. Ördögi vigyor terült szét arcomon. Tudtomra jutottak érzései, hiszen hallottam a gondolatait.

                                               Alton kocsija

                                       
                                        Alesha kocsija

                                              Diana hálóruhája (csak egy icipicit hosszabb)
Reklamálni Dettynél lehet, a fejezet írójánál! :D Szasza ha valami nem tetszik, akkor írd át nyugodtan.

8 megjegyzés:

  1. Oh my god Dettykém ez valami fantasztikusan jó lett!!! Végig röhögtem az egészet és ez nem túlzás!! A család a megmondhatója... azt hitték hogy sírok ami részben igaz is volt! Annyira röhögtem hogy már a könnyem is folyt!!! :D:D Piszkosul tiszta, megnyalta a száját és a többi !!! Baromi jóó :D:D:D El kezdem a 2. fejit mert nem bírom enélkül a töri nélkül xD Te még lehet hogy alszol de mire felkelsz már lesz pár mondat megírva.... :D:D Ezt nehéz lesz felülmúlni.. SŐT LEHETETLEN!!! xD Azért igyekezni fogok amúgy azt vettem észre hogy horrorból átmentünk komédiába... még írok majd csak megosztom anyuval... :D

    VálaszTörlés
  2. Na egész jól haladok de elég durva... D:D Majd olvasd el Nálad meg kijavítottam pár dolgot... Az egyik helyen Alton helyett Alent írtál meg pár elírást is kijavítottam. :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik, de az nem teljesen igaz, hogy átmentünk komédiába, mert ez még az eleje és megtévesztjük az esetleges olvasóinkat! :D Megyek és elolvasom a 2. fejezetet!!!

    VálaszTörlés
  4. :D:D:D Igazad van még az elején vagyunk :D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok.
    Hát ez szuper lett!!
    Nekem nagyon tetszett.
    Megyek is a 2. fejihez :D

    Puszi: Kitty

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Hát ez eszméletlen volt!:D Hogy milyen kis k*csög ez a Diana... Sajnálom szegény Alesha-t, hogy ilyen tesója van! De azért kíváncsi vagyok vagyok, hogy mi lesz itt!:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Bár ezt nem én írtam de itt is köszi :)

    VálaszTörlés
  8. Viszont én írtam! :D És örülök, hogy tetszik!! :D

    VálaszTörlés